Pogotowie komputerowe – Kraków

Oferujemy:
Serwis komputerowyz dojazdem do klienta
• Naprawa komputerowy i stacji roboczych
• Profesjonalny serwis laptopów
• i sprzedaż nowego sprzętu komputerowego
• Reinstalacja i instalacja systemów Windows (każda wersja)
• Usuwanie wirusów i zabezpieczanie przed atakami z sieci
• Czyszczenie i konserwacja komputerów
• Pomoc w wyborze podzespołów komputerowych
• Pomoc w doborze oprogramowania komputerowego
• Instalacja sieci domowych przewodowych oraz bezprzewodowych Wi-Fi
• Instalacja oraz konfiguracja urządzeń dostępowych do Internetu (duże doświadczenie w sieciach TV kablowych)
• Podłączanie komputera wraz z siecią domową do RTV i AV
• Korepetycje z obsługi komputera
• Projektowanie stron internetowych

W swojej ofercie posiadamy również obsługę informatyczną małych i średnich korporacji na terenie Skawiny i Krakowa oraz okolic. Zapewniamy dostawy sprzętu, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania systemowego oraz doradztwo IT.

Regulamin: • Serwis komputerowy oferuje usługi serwisowania sprzętu komputerowego, a w szczególności laptopów. Serwisujemy sprzęt takich firm jak np: IBM, Packard Bell, Compaq.
• Uszkodzony laptop da się dostarczyć osobiście do naszych oddziałów lub wysłać kurierem. W przypadku przesyłki towaru paczka powinna być ubezpieczona i masywnie zapakowana.
• Po wykonaniu usługi sprzęt jest wręczany klientowi osobiście na podstawie okazanego rewersu lub jest wysyłany kurierem na wskazany w zgłoszeniu adres.
• Rewers jest jedynym zaświadczeniem uprawniającym do odbioru towaru z serwisu.
• Nasza Spółka nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe na skutek transportu sprzętu do serwisu. Prosimy o sprawdzenie otrzymanego towaru z serwisu w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia uszkodzeń, należy koniecznie spisać protokół, który jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej.
• Czas naprawy jest uwarunkowany dostępnością części i złożonością usterki. Zwykle nie przewyższa 14 dni od momentu przyjęcia sprzętu. Za aprobatą Klienta czas naprawy może się przedłużyć gdy zachodzi konieczność sprowadzenia części z zagranicy.
• Na naprawę Klient dostaje pisemną gwarancję od 1 do 12 miesięcy w zależności od wyboru rodzaju naprawy liczonej od daty wykonania naprawy. Gwarancji podlegają wyłącznie elementy, które zostały wymienione w procesie naprawy.
• Nasza korporacja nie odpowiada za próby naprawy z własnej inicjatywy, nieudane próby naprawy w poprzednich serwisach, jak również za wady ukryte, które nie zostały ujawnione w momencie przyjmowania sprzętu do serwisu.
• W przypadku zerwania lub naruszenia plomb gwarancyjnych, – gwarancja jest anulowana.
Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu Klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach niż został przyjęty. Wpływa to z tego, iż część elementów, w tym uszkodzonych, jest obecnie wykonywana w tzw. technologii SMD i BGA, a co za tym idzie regeneracja takiego układu nie zawsze przynosi pozytywny efekt, a przywrócenie elementu do stanu pierwotnego jest niemożliwe.
• Klient jest odpowiedzialny za archiwizację ważnych danych przed przekazaniem sprzętu do serwisu. Nasza spółka nie odpowiada za utratę danych w związku z czynnościami diagnostycznymi lub naprawczymi.
• W terminie zakończenia naprawy, kosztach przekraczających limit naprawy itp, Klient zostanie poinformowany w wybrany przez siebie sposób np: telefon