Roll up wspaniałej jakości

Stojak wielkoformatowy – obecnie ta forma reklamy jest coraz bardziej popularna m. in. dlatego, że wręcz idealnie nadaje się na targi czy prezentacje.
Po jego złożeniu zmieści się w bagażniku auta a nawet pod fotelem w domu czy biurze.
Produktadaje się podczas targów, konferencji prasowych.
Wizualna cześć graficzna ma 250 cm wysokości na 250 cm szerokości.
W systemie można zastosować banner dwustronny, czyli produkt może zapewnić wizualizację dwustronną.
W produkcie zastosowane są teleskopy, czyli można dowolnie zmieniać wysokość oraz szerokość w zależności od projektu graficznego.

Roll up z wydrukiem obecnie ta forma reklamy jest coraz bardziej popularna m. in. dlatego, że wręcz idealnie nadaje się na targi czy prezentacje.
Po jego złożeniu zmieści się w bagażniku auta a nawet pod fotelem w domu czy biurze.
Oferowany Roll up zawiera koszty nadruku dostarczonej przez klienta grafiki.
Wydruk grafiki na banerze o gramaturze 440 g.
Łatwość i szybkość montażu, przy tworzeniu dużych powierzchniowo systemów graficznych to podstawowe cechy ścianki. Rozkładanie i składanie systemu nie wymaga specjalistycznych umiejętności dzięki czemu funkcję tę można powierzyć każdemu. Nie zabiera to wiele czasu i całe stoisko można wykorzystywać wiele razy w różnych miejscach.

Ścianka reklamowa doskonale nadają się na wszelkiego rodzaju targi, prezentacje, konferencje, itp.
Z odpowiednią grafiką ścianka będzie doskonale prezentować firmę. Po zakończonej kampanii grafikę można wymienić ponosząc tylko koszty zrobienia nowych paneli.
Konstrukcja ścianki wykonana jest z odpornego stopu aluminium. Dołączono także specjalne listwy magnetyczne mocujące panele do konstrukcji, co umożliwia łatwe i sprawne montowanie jak i rozmontowywanie całego systemu.
Druk wykonany technologią cyfrową gwarantuje wysoką jakość oraz doskonałe odwzorowanie kolorów. Dwustronne zabezpieczenie specjalnymi laminatami zwiększają trwałość paneli, natomiast tylny laminat zawierający aluminium chroni przed przenikaniem światła zza ścianki. Duże wymiary stoisk targowych przekładają się na moc marketingową, co doceniają zarówno firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i małe, dopiero rozwijające się przedsiębiorstwa.